Perfect Day for Cranberries

Hello!

Började dagen med en promenix runt aspensäng.. Det var sånt där mysigt nästan höstliknande väder då vinden blåser lite lätt och allt är så tyst. Med Cranberries i lurarna kan det inte bli mysigare =)

Jobbat har jag gjort 13-19 med Erika, alltid lika trevligt!

Ikväll har jag suttit vid datorn och kikat runt på massa utbildningar och sånt.. Det är inte lätt att veta vad jag ska pyssla med resten av livet! :p bajs! Allt som har med djur att göra så måste man ha högsta betyget + ha läst matte D minst.. Journalister är det ett enormt överflöd av.. Mediautbildningar jag är intresserad av ligger på de mest konstiga ställena i hela Sverige.. haha, vart ska detta sluta ? :P
Men jag ser det positivt och tänker såhär; Nu jobbar jag lite och sen ska jag resa lite till och förhoppningsvis, när jag är klar med det så kommer jag veta vad jag vill =) Bra va?


Pinapple Shake, Coral Island - så kan jag leva livet ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0