Dagens åsikt!

Jag har inte tänkt på det förut men nu när jag har tittat på både Biggest Loser och I form med Anna Anka så har jag insett hur inkompetent och taskig Anna Anka är, i programmet pushar hon inte deltagarna på ett positivt sätt utan det känns mer som att hon är sarkastisk och skadeglad. Plus att hon ser det som en perfekt chans att framhäva sig och sin kropp. "-Jag är 38 år men jag är bara 16 år på insidan". Men Ankan, programmet handlar inte om din kropp utan att du ska hjälpa de som inte är lika nöjda med sin.

Tacka vet jag Tanja Djelevic, det måste vara världens bästa och mysigaste personliga tränare, så himla snäll men samtidigt så peppande!

Plus att Tanja har en mycket sundare och snyggare kropp att föregå gott exempel med! :)






Åh vad jag är töntig som sitter och irriterar mig på sånt här men jag ogillar verkligen elaka människor.

Idag har jag inte hunnit med någonting förutom att ha jobbat och varit på ett informationsmöte:p

Åh vad jag längtar till nästa helg...!
Nu är det Desperate Housewives att se fram emot i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0