Gör min dag

En gammal idol som jag fått upp ögonen för igen, lite utav ett musikgeni skulle jag vilja säga.
Att han dessutom verkar vara störskön gör det inte sämre. Äger hela nya programserien Så mycket bättre!

Det är såklart Petter jag snackar om!


En vinare varje kväll är så långt ifrån nyktert

Just nu representerar jag de överarbetade, trötta & tråkiga människorna. Nästan döör av min längtan till onsdagens ledighet!


So long, nu ska jag laga mat och sen ska jag dricka lite vin för det är jag värd!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tycker det är jättefint! Men jag förstår hur du känner, har haft samma känsla dom gånger jag har färgat mörkare :P

Tack så mycket, ingen outfit man kommer dra på sig alltför ofta!

Det är fint med mig, hur är det med dig mitt i allt hårda arbete?



Kramkram

2010-11-03 @ 09:24:17
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0