Höstpepp?

Shit alltså, nu är det verkligen höst. 7 oktober. Snart jul =) Det känns som att det har skett stora förändringar i vädret på bara en vecka. Löven ligger numera på marken och halsduk/scarf känns som ett måste!

Nu sitter jag och avnjuter min dagliga skål med hallon, mumsi!

Idag steg jag upp vid sju, va ut med Wilma, började tvätta. Sedan dess har jag grejat här hemma, i lådor och skåp och även rensat i garderoben litegrann =)

Cypern var en riktig myssemester rakt igenom=) Vi solade och badade varje dag, började dagen på stranden, sen åt vi lunch och oftast så avslutades solningen vid poolen. Temperaturen låg på minst +30 grader varje dag! En dag hade vi lite mulet men vad gjorde väl det ? ;) På kvällarna var vi såklart ute och åt massa gott (dock serveras det alldeles för mycket pommes frites i Ayia Napa, vill ju ha riktiga klyftisar ;) ), drack exotiska drinkar och några kvällar var vi även ute och shakade litegranna!  :)




Okej internet går alldeles för långsamt. Prövar igen imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: men tack så mycket, jorå! klänningen är från asos! :) krams

2010-10-12 @ 09:45:30
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0