Små saker, hög mysfaktor

Tjeeena! =)

Helgen har varit bra, lugn framför allt! Har inte gjort så himla mycket förutom att jag var ute på avtackning med jobbet i lördags.

Här kommer lite av mina senaste bilder jag hade på kameran;


För några dagar sedan (kom inte ihåg när :p ) så hade vi tacomys!

Lägg märke till min älskade dass-lykta! ♥ 

Några från jobbet


Jag åt klassikern fläskfilé Oscar


En äkta fettobild från Cypern :) Mina fingrar ser extremt stora ut? haha
Bara för att påminna mig själv att jag är duktig som varit nyttig hela dagen haha.

Nu kommer det bli himlans mycket jobb ett tag framöver pga byten på jobbet. Men det är bara att bita i för sen kommer jag vara ledig en del =)

Nu ska jag nog faktiskt gå och lägga mig tidigt för en gångs skull


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0