Världens Bästa!

Ojdå! Nu var det ett tag sedan jag var här igen :p

Helgen innebar jobb både lördag och söndag men jag hade det också väldigt bra =)
I lördags när jag kom hem hade Mattias(♥) städat hela lägenheten, fixat mat och köpt en present till mig. Bortskämd? Jode =) Bättre pojkvän kan man leta efter :) Som det sanna SATC-fan jag är var detta presenten:





Ett utdrag som jag lånat av adlibiris:

The Carrie Diaries är den första boken av två om Carrie Bradshaw, känd för miljoner människor som huvudpersonen i Sex and the City. Carrie - en småstadstjej som längtar till New York - ska just börja andra året på high school. Tills nu har hon varit supertajt med sina tjejkompisar, men så gör Sebastian Kydd entré och allt ställs på ända.

Med karaktärer som sätter sig direkt är The Carrie Diaries historien om hur en helt vanlig tjej blir självständig, hur hon utvecklas till en skarp skribent. Vi får träffa hennes familj, lära känna hennes bakgrund och vi får veta hur det gick till när hon började skriva.


Nu har jag något att göra när jag inte kan somna ;)

När jag har varit ledig nu i 2 dagar så har jag inte behövt göra speciellt mycket, allt var ju gjort =) Så det jag har gjort nu är att jag i princip legat isolerad i soffan och haft Gossip Girl maraton, nu längtar jag nästan  tillls det är slut, börjar bli lite för mycket haha =) Dock har jag även utfört några promenader och lagat lite mat =)

Är som vanligt sjuuukt shoppingsugen och det som jag hittar på internet råkar alltid vara svindyrt eller också så befinner det sig i ett annat land så istället frakten blir svindyr :p

Nu ska jag bara jobba i några veckor och sen får jag äntligen hem och träffa min familj i några dagar i alla fall =)

Just nu: Desperate Housewives



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0