Förslappad

Hejsan!

Idag gjorde jag knappt ingenting fram till klockan tre eller nåt. Har bara varit allmänt ledig och förslappad. När Mattias kom hem så gick vi en promenad, en sväng förbi hans föräldrar och sen hem. Och sen dess har jag suttit i soffan, haha. Imorgon ska jag vara aktiv som bara den =)

Har idag fått ytterliggare bevis på att världen är bra jäkla orättvis. Oskyldiga människor som drabbas, näe om det finns en Gud så går han nog på riktigt starka sömntabletter.

På tal om något roligare så har jag ikväll kollat på Biggest Loser och Lite Sällskap. Svenska versionen av BL är bra mycket bättre än den amerikanska då de bara skriker på deltagarna. Och Filip och Fredriks program är som vanligt klockrent. Lite drygt ibland men överlag trevligt =) Förövrigt så har jag ikväll också gjort något mycket välbehövligt; Fotbad=) Älskar't!

Nu ska jag gå o lägga mig jämte min sötnos och vår gäst, hunden Wilma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0