Fullspäckat

Namen tjena!

Har haft en som man säger full-rulle-dag! Steg upp 5.15. Jobbade till 13. Ärenden innan resan på stan följde. Mathandling. Hem. Tvätta. Promenad. Laga soppa. Diska. Äta. Tv-mys =)

Nu kikar jag på Idol (obligatoriskt). Börjar inte förräns kl 13 imorgon så ikväll ska jag vara uppe lite längre, om jag orkar ;)

Resfebern börjar sakta men säkert krypa in på, har beställt lite grejer i taxfree'n idag också. Det blev lite makeup, alkohol, mp3grej och toblerone såklart!

Detta är kvällens proviant:



Update: Mina inlägg tar alltid en stund att skriva för jag håller på med massa andra saker samtidigt. Kollar nu på Berg flyttar in och återigen har jag fått bekräftelse om att Gunde Svan är en av våra mest klockrena legender genom tiderna!




Kommentarer
Postat av: Ika

Vad god soppan ser ut! Och tack, tack, tack för att jag fick ta en titt i tax free-katalogen fina du! =D

2010-09-25 @ 13:19:41
URL: http://cupcakekittie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0