Goodbye

Då stänger vi fönstren, hämtar duntäcket längst in i garderoben, laddar upp med ljus och en kopp varm te och tackar för sommaren för i år. Sommaren har gått hiskeligt fort, semester bara flög iväg och resterande vet jag inte vart det tog vägen.. Idag är det 1 september och jag gillar't =) Hösten känns alltid som en nystart på alla sätt och vis. Hösten kommer innebära jobb, träning, kärlek, cypern, massvis med schyssta program på tv och mysigt höstmode!

Just nu är jag sjukt trött, lyckades även försova mig igår- kom dock inte många minuter för sent :p
Nu har vi flyttat hem efter veckan som hundvakter och det känns rätt så skönt, har ju varit jättemysigt med alla hundarna men nu kan jag gå tillbaka till mina vanliga rutiner =)
Svärföräldrarna har kommit hem välbevarade så det känns ju skönt :)

Ikväll har jag lagat kantarellfyllda biffar med dunkelpasta och specialsås :) Även ugnsgratinerade grönsaker, mycket gott. Mattias och jag bestämde oss för att ha "gottiskväll" och jag bad honom köpa Carte'dors Straciellaglass, han kom hem med Tofuglass. Laktos/mjölfri och kalorisnål. haha. Smakade inte riktigt som jag hade tänkt mig när jag bad om Straciella. Men baby visste ju inte (och killar är inte så duktiga på att läsa på förpackningar) han sa "men den såg ju så god ut på bilden" :) haha pluttis Love!

Imorgon blir det morgonpromenad med mina go'a kollega Erika (måste även tilläga att hennes kalastrevliga lillasyster Emelie börjat jobba hos oss, yaajj! )
Jobb tors, fre och sen är jag ledig!!! :) Då ska jag ha mys och träningshelg med min älskling!

Nu ska ja sova. Tjingaling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0