Haha

Kollar på Filip & Fredrik, de är ju helt sjuka! :p Kommer nog bli ett poppis program =)

Just nu är jag väldigt shoppingsugen! Egentligen har jag typ inga pengar eftersom det inte vart någon lön i augusti pga semestern men jag kunde ändå inte låta bli häromdagen.. Beställde lite grejer från eleven.se.. Nödvändigheter som jag kallar det :) Typ mascara, solpuder, tofsar som inte sliter på håret o ögoncreme =)

Nehe nu ska jag inte sitta här och tjattra nu blir det sängen. Börjar inte förrän tio imorgon men ska ut och gå innan så då lär man vara ute i god tid! En dag kvar sen är jag ledig igen.. Wiiihoo!

Citerar en viss person för att uttrycka mitt liv just nu: Life's Good! haha





Nu ska jag lägga mig och läsa Amelia (och nej, jag är inte 40 år) ;)

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja det gör vi, jag är full av energi! Det var ganska lugnt på jobbet i helgen =)

2010-09-07 @ 07:33:12
URL: http://cupcakekittie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0