Helgen är på ingång..!

Hello!

Idag har jag varit väldans aktiv! Började promenad med Erika runt lilla Lindessjön, hem och gjorde mig iordning, diskade och sen cykla iväg med en himla fart till jobbet=) Sedan dess har det varit fullt upp! På jobbet förbereder vi inför den stora dagen som är imorgon, vilket betyder Lindemarken. Då räknar vi med K-A-O-S om jag ska uttrycka mig milt =)

Efter min korta arbetsdag blir det den traditionella kålsoppan med tillhörande mys hos mina svärföräldrar och sen en sväng på marknaden!

Nu kikar jag på Idol och är trött på alla dåliga de visar.. Okej det var kul första året men lägg ner nu... Man vill ju se de som har talang och inte de som har brist på hjärnceller:p Nu visade de en som var skitbra bara för det, haha =)

Nu ska jag gnälla vidare och värma lite hallon i micron = bästa snackset just nu =) Har också hört att hallon innehåller något ämne som gör att man sover bättre, så har ni problem med sådant så ta en liten skål innan läggdags =)

Helgen kommer bli underbar!! Det kommer bli lite fest, umgänge och mys! Perfecto.

Ciao dåra!









Kommentarer
Postat av: Ika

PÅ blogspot som jag använder trycker man bara på en länkknapp =P

2010-09-17 @ 20:24:33
URL: http://cupcakekittie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0