New week

Hej Bloggen!

Idag är det måndag (som ni förhoppningsvis vet? ), vilket för en gångs skull faktiskt känns jäkligt bra =) Har varit ute och gått runt Aspensäng, käkat lax och betalt lite räkningar. Ikväll blir det jobb till 19 och sen ska jag hem och kolla på Biggest Loser- Sverige. Har aldrig varit något fan av den amerikanska versionen men jag har goda aningar om det svenska =)

Nu är jag hungrig fast jag nyss åt. Jobbigt? haha.

Nu kommer det bli lite halvtråkiga veckor framöver men sen är det ju Cypern som gäller =)

Hoppas alla mår bra! <3


Min mamma gjorde en HOLE-IN-ONE igår på golfbanan, hon är BÄST!! <3

Kommentarer
Postat av: Erika

Promenad - bra gjort! Jag har också varit hurtig idag och varit på gymmet =) Ha det bra på jobbet! Kram

2010-09-06 @ 12:24:14
URL: http://cupcakekittie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0