Seg-segare-segast

Hej!

Var uppe rätt så tidigt idag, vaknade vid åtta, av mig själv:) skönt..

När jag vaknade så insåg jag att gårdagens huvudvärk (feber?) fanns kvar och även lite halsont hade tillkommit..
Känns som att det är en del av livet nuförtiden- att väldigt ofta vara förkyld/sjuk :( Skit! Jaja nu ska jag inte sitta här och prata om tråkigheter.. Hade lite planer på att åka in till Örebro idag men jag kanske tar det imorgon istället om jag känner mig piggare.

Nu ska jag iaf ta en promenad och lämna en nyckel på jobbet så får vi se om jag får upp humöret med lite frisk luft =)

Usch vad jag känner mig laaaaat. Avskyr att fastna framför datorn/tvn varje gång jag är ledig! Fy skäms!

hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0