Skaaaaunefruar

Jisses vad ska man säga; Bunta ihop ett gäng bimbos, lägg till lite skånska och några bortskämda ungar så har du Skånefruarna som inte kan tanka när man haft körkort sen 1980? haha, vad elak jag är idag :p Men vissa människor undrar man hur de blev framgångsrika överhuvudtaget- Rika män...? Roligast av allt är ju att jag kollar på hela programmet, vad patetisk jag är =)

Förövrigt var det några riktigt bra på idol ikväll, favoriten var killen med gitarr och segelbåt =)

Måste ju visa vad jag har ätit ikväll (intresseklubben?) ;)


Imorgon kan det mycket väl hända att jag åker in en sväng till Örebro =) Lite grejer jag måste ha! :) hihi

Mindre än 20 dagar kvar...


Åh vad jag längtar! Sol, bad, fest, mat och massa mys med min älskling ♥




Kommentarer
Postat av: Erika

Vilken mumsig sallad!! Jag är inte lite avis på din semester som väntar...=P

2010-09-09 @ 11:23:03
URL: http://cupcakekittie.blogspot.com
Postat av: SANDRA-EN BRA BLOGG!

åh vilken god sallad! :D

2010-09-17 @ 17:08:31
URL: http://saandraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0