Underbara Söndag!

Söndagar är en dag som ofta förknippas med ångest, måsten och tråkigheter bara för att måndagen oftast innebär jobb.. Men inte för mig, idag! För jag är ledig imorgon! :) Tänk att jag alltid blir så lycklig av att vara ledig.. Jag är nog ingen sann arbetare.

Idag har jag faktiskt jobbat, jobbat och sen jobbat lite till.. Det är tufft att jobba på kondis när man försöker undvika socker och godsaker när allting ligger framför en, HELA tiden. Speciellt när man jobbar helt själv en hel dag. Då är det jag & kakorna =) Men idag har jag varit ståndaktig. Tummen upp för mig! Direkt efter jobbet gick jag runt lilla Lindesjön, mycket skönt!

Sedan har jag inte gjort så mycket, pratat med min käre far har jag gjort =)

Nu har baby lagat köttfärssås så nu ska vi kika på om detta årets upplaga av Ensam Mamma Söker har något trevligt att bjuda på! :)

Kramohej.


Bild lånad av tv3.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0