För att jag älskar dig

Har man inte världens bästa sambo så säg?
Idag när jag kom hem efter jobbet välkomnades jag av en nystädad lägenhet och ett diskat kök. Puss på dig! ♥
Jag är såå bortskämd! =)

Morgonen startades med en timmes prommis i strålande solsken!! Mycket härligt.. nu är snart våren här, jag känner det i hela kroppen!

Har också jobbat, lite segt men det gick bra! Nu lyssnar jag på spotify och ska nog snart gå o lägga mig tror jag, läsa lite körkortsteori först kanske. Är tröttsi och börjar tidigt imorgon!

Imorgon är det gymmet igen, älskar't! Så skönt att vara aktiv och frisk! haha. Blir jag väl tvärsjuk nästa vecka bara för att jag sa så nu! ;)

Ikväll har jag lyxat till det lite;


Jag tycker i alla fall det var gott =) Kycklingfilé med körsbärstomater på kvist och fetaost i olja med kryddblandning! Underbar feeeeta

haha min cam ligger inne med brutalt fula extragrejer! haha


Discoafro

Papppåse

Ohyeah

Fulast; Rouge o lösfransar, förövrigt ser det ut som att jag har världens tjockaste ansikte =S


Snobb/ naughty skolfröken /tönt

Okej de där bilderna borde jag nog inte visa överhuvudtaget men man får väl bjussa lite =)
Får nog sminka mig mer imorgon.. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0