I Städtagen!

Halli hallå!

Här blåser det så det står härliga till! Men det uppskattas från mitt håll då det känns lite som att man är hemma i Karlskrona ♥

Här hemma hos mig grejas det för fullt! Har tvättat 6 (!) maskiner tvätt, och även lagt in det fint i garderober och lådor =) hihi. Har även dammat hela lägenheten, bytt ett par gardiner, storrengöring av köket osv.. Ibland måste man göra allt grundligt!
Nu har jag bara dammsugning/torkning kvar och sen ska jag göra lite vårfint på balkongen tänkte jag.. Hm, mycket intressant information det dära..  =)

Jag tänkte lägga in en skitbra låt här, men det funkar inte att lägga in youtubeklipp, irriterande!

Sådärja, nu ska jag städa vidare.. =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad ofta du bloggar nu:) härligt att se att du verkar vara så lycklig! :D kram

2011-03-23 @ 19:18:02
Postat av: Bella

Haha bara för att du skrev att jag bloggar ofta så har jag ju inte gjort det nu på några dagar haha.. Ja, jo jag mår bra! Hur är det med dig min vän? Kramar

2011-03-30 @ 20:16:18
URL: http://isabellhoff.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha jag vet! Nu har jag inte sett att du kommenterat;) det är bra här! Det börjar ju bli vår och varmt plus att det händer roliga saker i vår:) vi hörs!

2011-04-07 @ 21:08:06
Postat av: bella

Härligt med vår eller hur?! :) Jaha vad händer i vår? =) kram

2011-04-10 @ 09:30:45
URL: http://isabellhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0