Ibland måste man få skryta



Ett mycket vackert och faktiskt unikt halsband som jag fick av min gudmor när jag fyllde 20 år!

Det är en glaskonstnär från Venedig vid namn Luigi Marcolin som tillverkat detta med bland annat glas och bladsilver!
Anledningen till att det är unikt är att varje smycke bara finns i en upplaga! Lite fränt att man har en sak som ingen annan i hela världen har eller någonsin kommer få tag i!


Luigi Marcolin- han ser lite trött ut ? ;)
Konstnären bor sedan många år i Kuggeboda, Blekinge! Så vill man ha ett speciellt eget smycket får man åka dit =)

Tyck vad ni vill, jag tycker det är fint! ♥
Kan man få en bättre present av sin gudmor? =) Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0