Lady Stardust

Hej Hallå! Nu var det ett tag sedan igen, jag kan tala om att jag lever och mår bra! haha
Livet rullar på, jobbar jämt typ känns det som.. Men i helgen är jag ledig och då ska det njutas ordentligt vill jag lova!

Sitter och lyssnar på den skönsjungande damen Lisa Miskovsky, väldigt underskattad artist må jag säga.. Det ska bli  av mer att lyssna på henne! :)


Så vacker också!

Har väntat med spänning på kanal5s nya serie Off The Map som började kl 21.55 ikväll.. Till en början böev jag lite besviken för det kändes lite löjligt och macho men jag tror det kan bli rätt så bra! Just nu använder de kokosnötter för att rädda en mans liv.. hm..



Idag efter jobbet var jag och tränade, går rätt så bra tycker jag.. Tränar 3 gånger i veckan, idag sprang jag i 30 minuter och sen körde jag igenom triceps, bröst och framsida ben! Skönt! Not. Intresseklubben på den?

Just nu känner jag mig sjukt gammal, sitter här med papiljotter i huvudet (köpte de för 10kr och var tvungen att prova) och skriver in mina inköp i min kassabok! Vuxenpoäng! haha



Jaja lite om vardagen just nu! Sjukt tråkigt inlägg men så är det, var bara tvungen att skriva av mig lite =)

Hoppas det är bra med alla! ♥











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0