Dagens smakupplevelse



Ikväll har jag varit oerhört huslig och slängt ihop en spenatsoppa! Skitgott!
Lite ägghalvor och finncrisp på det så har man fått en utomordentlig kvällsmat!

Det var ju ett tag sen jag uppdaterade här och det tänker jag inte ens ursäkta mig för :p, bloggen är någonting jag gör för att jag tycker det är kul och har lust =) Vill inte att det ska kännas som ett tvång och som ni märker så gör jag inte det heller! =)

Livet just nu består som vanligt av jobb och träning. Dock har jag för tillfället åkt på en förkylning, jäkligt seeegt! Men det är bara o ligga i...=)! Sen blir det såklart lite häng och fest med vänner när de tillfällena kommer :)

Försöker just nu planera lite inför framtiden så det blir en del djupa tankar emellanåt! Men jag har en del planer ;)
Allting kommer blir så bra så!

Nu är det Bonde Söker Fru! haha.. Sambon blir en smula besvärad av att jag har gått och blivit en riktig tv-nörd! Men det är äkta avslappning för mig så det tänker jag fortsätta med haha!


Nu blev det långt här..

Hoppas det är bra med alla där ute i höstrusket (!) som nu har infunnit sig.. grrr......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0