Äntligen fredag!

Vilket skrotväder! Kallt och blött. Hujueda mig! Nej, nu vill jag ha ljumma vårvindar och strålande sol :).

Dock är jag lika glad för det för det är ju fredag idag.. Tjohoo!
I helgen har jag bestämt mig för att ha världens bästa myshelg. Man får ju passa på när det är ligga-inne-och-kolla-på-film-och-äta-en-massa-gott-väder! Yes!

Har även fått tummen ur och ringt till vårdcentralen för att ta reda på vad det är för fel på min mage. Det känns som att väldigt många man pratar med har just problem med magen. Trist! Och som Svensson, Svensson Gustav en gång så fyndigt sa: "Är inte magen glad är inte heller människan glad." Så sant som det är sagt.

So long, hoppas ni får en kalasfredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0