Mysfaktor = hög

Kände mig lite halvkrasslig igår så jag skippade gymmet (typiskt när man väl har kommit igång) och tog en promenad istället. Mattias hämtade hunden Wilma som vi inte haft här på länge, så då blev det mys för hela slanten! Jag slängde ihop lite tacos och så kika vi på Let's Dance (undrar vem som åkte ut föresten?) och "The girl with the dragon tattoo" . Orkade inte titta klart på hela filmen så vi gick o la oss.

Nu på morgonen har jag rastat Wilma och så har vi i sedvanlig lördagsordning ätit gofrukost :) nu är jag sådär härligt trött så nu ligger vi och myser igen jag och Wilma 😃

Gjorde guacamole till tacosen igår, skitgott att göra egen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0