Onsdag

Inspirerande rubrik va? :p

Nu har jag jobbat klart för dagen, skönt! Har tittat på tv en sväng för att vila huvudet litegrann.. Tänkte nu diska och sedan försöka ta mig ner till gymmet. Taggad? Hell no! Hade gärna sovit några timmar..Trodde att det var pollen som gör mig så trött men jag äter ju tabletter mot det, antingen har dem ingen effekt eller så är det något annat som bidrar till min trötthet. Vad vet jag?

Redan onsdag idag, dagarna går extremt fort! Snart helg igen =)


Snart åker vi till Tjörn igen.. Ska bli så jäkla kul!!







Tack min snälla vän Felicia att vi får den stora äran att återigen åka till denna underbara plats! =)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Tack själv för att du följer med. :) längtar som bara den nu! Kramar saknar dig!

2012-04-26 @ 11:57:07
Postat av: Bella

:) Ja det gör jag med! Det är så himla mysigt! Känner för lite partaj också =) Hoppas ni får en bra helg i Ullared nu, shopppa inte ihjäl er =) Saknar dig med!

2012-04-26 @ 14:19:40
URL: http://isabellhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0