Träningsvärk

Har lyckats ta mig till gymmet hela två gånger denna veckan (klapp på axeln ;)
Låter inte mycket men det är det om man tänker på att jag inte tränat ordentligt på några månader, skönt att vara igång igen! Försöker satsa mycket på löpning/jogging nu. Det kommer ju bli lättare ju mer man håller på så nu gäller det att hålla i =) Kör på löpband nu i början men tanken är ju att springa mer ute sedan.. Funderar då på att lägga ner gymmet ett tag och köra mer uteträning och styrketräningen kan jag lika gärna göra hemma. Även om jag inte har så mycket vikter så funkar ju den egna kroppsvikten väldigt bra om man inte vill bli superbiff =) Sen spar man ju pengar på att inte ha dyra gymkort.. :)

Har extrem träningsvärk i triceps, inte skönt att lyfta ungar med de här armarna just nu.. Men snart är det ju helg ändå=)

Hoppas ni mår bra, imorgon är det  ju FREDAG!!


Min kära sambo har införskaffat sådana här. Mr Monkey =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0