Januari brukar ju vara nystart för mycket..

.. likaså för bloggen!

Tjo och tjim här har ni mig igen! =)
Vad har jag varit tros? Jo december månad spenderades på beachen i Thailand, dvs no time för bloggning :p
Har i alla fall haft det kanon och känner mig lite som en ny människa med allt vad det innebär !

Idag har jag börjat läsa matte på Masugen, får se vart detta slutar haha...
Nej, men om jag bara ger mig fanken på det så ska det nog kunna gå!

Annars händer det inte så mycket här i hålan förutom att det numera är ganska kyligt med mycket is och blask på vägarna, detta resulterar i att jag ser ut som en 86-åring med kalciumbrist på mina powerwalkrundor! Men det bjuder jag på!

Igår var vi på Marieberg Galleria och shoppade loss, nej men jag behövde faktiskt allt jag handlade.. hrmpf..
Hittade bl a en jacka på mq och ett par helly hansen kängor på XXL Sport.

Ikväll ska vi ner på stan och kika lite film på bion.. Måste ju spana in Persbrandtsnyakropp eller jag menar Hamilton haha =)


Glida-på-vågor-kungen

haha jag brände hårbotten och tvingades ha snygga "kalotten" på mig..


Hörs! <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oh vila fina bilder! Vad snygg du är <3

2012-01-20 @ 16:06:22
Postat av: Bella

Vad snäll du är syrris! Det är du som är snygg! <3 Längtar till lördag...

2012-01-24 @ 12:08:25
URL: http://isabellhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0