Tillbaka bland kakorna..


Ja, inte helt.. men ibland i alla fall=) Jobbat där 3 gånger nu .. Ska bli skönt att få in några hundralappar i februari.. Sen har jag även fått sommarjobb bland alla dessa bakverk. Känns bra, jag gillar ju det här med kundkontakt =)

Varit på Masugnen innan jobbet idag också. Matte är någonting jag utför med väldigt blandade känslor, ena stunden är jag superlycklig för att jag fattar allt och att det flyter på så bra för att i nästa stund befinna mig i total förvirring och en undran om hur detta verkligen ska gå..
Äsch jag håller skenet uppe! Numera kan jag ju be om hjälp i alla fall vilket jag inte har gjort förut haha...Det är en fördel.

So long, nu ska jag krama kudden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0