Vitt som snö

Hej o hå vad det snöar ute! Blev helt blöt när jag gick hem från gymmet men det blev extra skönt att hoppa in i en varm dusch och sen hoppa ytterligare in i min mysiga mjukisoutfit =)

Gymmet gick bättre än jag trodde föresten! Jag har börjat "plåga" mig själv lite mer på gymmet nu än innan då jag var fast i någon form av bekvämlighetszon =D Det är inte speciellt skönt men det känns bra efterråt. Körde lite crosstrainer eftersom alla löpband var upptagna och jag måste säga att det minsann är jobbigare med crosstrainer än löpning. Därför kommer jag hålla mig till löpbandet i fortsättningen.. tillbaks i bekvämlighetszonen haha.

Nu ska jag motivera mig själv till att räkna lite matte detta gör jag genom att tänka på att det är fredagsmys imorgon, jipppiiie!

Pratade med min fina syster Hanna innan! Blir tyvärr inte av att åka till dem i helgen då stackars pluttan blivit sjuk=( Men nästa helg blir det förhoppningsvis av istället, längtar!




Oerhört snygga syskon, top model nästa?
Tycker du är speciellt söt på sista bilden Hanna!
Älskar dig fina syster!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0